Klanttevredenheid​

Kwaliteit en betrouwbaarheid is waar wij voor staan. Mocht er toch iets mis zijn met je aankoop of heb je een opmerking over onze dienstverlening, dan doen we er alles aan om je hierbij te helpen en u tevreden te stellen. Klanttevredenheid is waar wij het voor doen. 

Over ons

Vragen

Heb je een vraag? Bijvoorbeeld over onze webshop of onze dienstverlening stel deze dan via één van de contactmogelijkheden.

Klachten | klachtenprocedure

Mochten wij er onverhoopt onderling niet uitkomen, dan hebben wij een klachtenprocedure die je kunt volgen. Onderdeel daarvan kan zijn onafhankelijke bemiddeling via de brancheorganisatie waarbij wij aangesloten zijn. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Beoordeling | compliment

Wij waarderen het wanneer je een beoordeling wilt achterlaten. Dit kan zowel op onze Facebook pagina als ook onze Google pagina. 

We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur.

Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.

Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.

 

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen de bij het product en op de factuur genoemde garantietermijn na de levering van de goederen aan het licht komt. Je kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.

Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient je binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons.
Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.

Indien je tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

Google pagina. 

Contact Luna IT